2012. április 16., hétfő

Húsvét Londonban I.

Először is ismét azt kell, hogy írjam, hogy nagyon telik az idő. Immár április idusa van, a május pedig kettőt pislogok és vége is lesz. Nah, de ne szaladjak ennyire előre...

Hogyan is teltek a napjaim az angol fővárosban? Szuperül és jókedélyűen! =D

Egyébként ez a 7vége úgy valósulhatott meg, hogy még januárban, a kiutazásom előtt felvettem személyesebben is a kapcsolatot az egyik hallgatóval az Online Bibliaiskolából, ugyanis láttam, hogy helyszínnek Londont adta meg és megkérdeztem, hogy mit csinál ott. Kiderült, hogy ő is au pair és már 7 éve él UK-ben. Sokat segített az utazásom előtt is, után is, jó volt, hogy egy tapasztalattal rendelkezőtől kérdezhettem. Nagy áldás. :) Aztán beszéltük, hogy majd meglátogathatnám és úgy alakult, hogy Betti családja elutazott Jordániába egy hétre (jajj, szegények) így kényelmesen, zavartalanul tölthettük náluk  a napokat. :)

Pénteken indultam, mivel itt a nagypéntek is munkaszüneti nap és még előtte beszéltük Nyával, hogy nyugodtan menjek 4 napra, mert Amstrong is itthon lesz. Ami sajnos nem így lett, ugyanis szombaton is és hétfőn is dolgozott, emiatt Nya elég szomorú is volt kicsit, de aztán azt mondta, hogy jól alakult a 7vége. Rendes volt, mert elvitt Hanley-ba, a buszmegállóba reggel. A gyerekeket is becuccolta az autóban, mivel péntek "korán" reggel még nem volt otthon a férje, sztem olyan 9 körül érkezhetett meg.
Szóval elvitt az állomásra, majd pár perc múlva már beállt a buszom, ami egyenesen a Victoria Coach Station-re vitt, egyszer álltunk meg 15 percre. Jól telt az út, egyedül ültem, volt rendesen tér, ettem, gondolkoztam, néztem az autópályát, Bettivel SMS-t váltottunk... stb. Aztán amikor megérkeztünk Londonba... nagyon szép helyen ment a busz, a Hyde Parknál, ahol az emberek bringáztak, kutyát sétáltattak, lovagoltak (!!! erre nagyon kikerekedett a szemem! :) Tehát nem az volt a felállás, mint mondjuk amikor Bp-re megy az ember és a külváros elég lepukkant aztán kb. csak a főbb helyek néznek ki valahogy. Csodálkoztam is, hogy ennyire rendben van a város, bár biztos vannak olyan részei is, hiszen hatalmas, de nekem jó tapasztalataim vannak.
Egyébként Bettivel nehezen találtuk meg egymást, mivel elég nagy az a buszállomás... aztán amikor sikerült mentünk a Burger King-be, vettünk ebédet. Nagyon szép napos idő volt, először egyébként attól féltem, hogy nem leszek képes befogadni a látnivalókat, minden olyan nagynak és soknak tűnt, aztán megszoktam.
A Green Parkban ettük meg a gyors kajánkat és már pikk-pakk a Buckingham palotánál is voltunk. Maga az épület nem egy nagy szám, de az előtte lévő tér, kert, virágok és a St. James Park igazán hangulatossá teszi.


Aztán szépen elsétáltunk a Trafalgar térig, ahol megnéztünk egy nagyon színvonalas előadást,  The passion of Jesus-t. Voltak élő lovak, a keresztrefeszítést is nagyon jól megcsinálták, bár kicsit kényelmetlen volt a kövön ülni, a végére majdnem szétfagytam, egyébként nagyon sokan voltak.
Kb. ennyien ültek csak a lépcsőn:

Az egyik jelenet:
Hmmm...
A legjobb része az volt, amikor a végén közösen imádkozták a Miatyánkot. Élmény volt...

Aztán még kiosztottunk pár meghívót a vasárnapi istentiszteletre, Betti nagyon jól csinálta, én nem voltam vmi eltökélt. :) Aztán be akartunk ülni 1 kávézóba, de be volt zárva, így hazamentünk. Nos, ahol Betti lakik... Hááát... egy 4 emeletes gigaház, amely eredetileg 2 család számára lett építve, de ők 4-en laknak benne (Apa-anya-kislány-Betti). Nekem tetszett a berendezése, olyan régies, hangulatos. :)
Kis ízelítő:

Ez a földszint. :) Folyt. köv. a második nappal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése